Kezi, we have a problem!

Datele problemei:
  1. o piatra foarte frumoasa
  2. multe culori de margele (ori am mai multe si nu stiu ce sa aleg, ori nu am si-as cumpara, dar nu stiu ce)

Nu odata m-am aflat in acest impas: cu ce margele sa combin o piatra foarte frumos colorata, astfel incat sa nu o acopar, sa n-o mahnesc, astup, omor ci, dimpotriva, s-o puna cat mai bine posibil in evidenta.

As vrea sa fiu Gheorghe Dracu' in combinatiile de culori, dar nu sunt. Si-atunci caut surse de inspiratie. Iata una inepuizabila:
http://www.altitude-photo.com//home-fr/

Este vorba despre un fotograf, precis il stiti, pentru ca imaginile Pamantului vazut din aer sunt foarte populare. Il cheama Yann Arthus-Bertrand si ma lasa... bouche bée :).

Ce imi place? Pamantul cu Pamantul, Natura cu Natura.

Ce nu imi place? Sunt fooooooooooarte multe poze si nu stiu ce sa aleg, plus ca imi ia mult timp pana le vizualizez pe toate. Dar nu imi pare rau.

Am avut un cabochon din howlit vopsit turcoaz si nu stiam cum sa-l pun cat mai bine in valoare.



Astfel ca m-am inspirat din imagini:


copyright Yann Arthus-Bertrand


copyright Yann Arthus-Bertrand

Si am folosit margelute gri, asa m-am gandit eu ca evidentiez cel mai bine turcoazul pietrei.




Sau am avut un cabochon din agata verde




si ma puteam inspira din:

copyright Yann Arthus-Bertrand



Dar nu am facut-o, deci finalul arata asa:


Nu-s foarte multumita, deci mi-am mai cumparat o piatra identica si o sa incerc asa:

copyright Yann Arthus-Bertrand


Sau ce ziceti de fractali ca sursa de inspiratie? Ametitori, nu? :)

Voi aveti vreodata problema asta?
Daca da, cum o rezolvati? Cum iesiti din impas? De unde va inspirati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu